Konkurs na dobry początek. Czyli książka do zgarnięcia ;)

Mam dla Was konkurs!

Z racji tego, że zostałam wychowana w przeświadczeniu iż z pustymi rękami przychodzić nie wypada, mam dla Was coś na zasadzie wkupnego.

Słyszeliście o serii autorstwa  Anne B. Ragde? Recenzje pierwszego tomu możecie znaleźć TUTAJ a już dzisiaj premierę ma część druga.

Mam dla Was 1 egzemplarz!

Co należy zrobić?

  • wystarczy pod tym wpisem napisać Biorę udział 
  • konkurs trwa od 05.06.2017 do 19.06.2017
  • zwycięzca zostanie wybrany poprzez losowanie

Proste prawda?
Miło będzie jeżeli będziecie obserwować mój blog i zajrzycie na stronę FB Wydawnictwa Smak Słowa która jest fundatorem nagrody. Jednak obie te rzeczy nie są warunkiem i nie mają wpływu na wyniki losowania.

 

Przy okazji przypomnę o rozdaniu na Instagramie. Możecie zgarnąć widoczne na zdjęciu zakładki i koperty. Są naprawdę urocze! Szczegóły rozdanie znajdziecie TUTAJ.

 

13 thoughts on “Konkurs na dobry początek. Czyli książka do zgarnięcia ;)

Skomentuj

