Jest tu kto?

kub

Puk, puk jest tu kto??

Tyle czasu minęło, że aż łezka mi się w oku zakręciła gdy się logowałam 😉 Mimo, że dalej nie mam czasu na pisanie, a co gorsza za chwilę będę miała go jeszcze mniej postanowiłam dodać dwie recenzje.

Ostatnio wydarzyły się dwie cudowne rzeczy; Wydawnictwo Literackie przesłało mi egzemplarz Clariel, a dziś dostałam od SQN nowiutki świeżutki egzemplarz próbny Zakonu Mimów. Obie książki były przeze mnie wyczekiwane odkąd tylko skończyłam czytać poprzednie tomy i ich nadchodzące premiery sprawiały, że serce mi krwawiło… Przecież nie mogłam liczyć na egzemplarze od wydawnictw skoro blog został zawieszony. Jak bardzo przyjemnie się myliłam!

Dlatego za chwilę zabieram się za recenzję Clariel, a już niedługo pojawi się Zakon Mimów. Kto wie może to jakiś drobny krok prowadzący do powrotu?

Skomentuj

