Szybkie rozdanie

nigdy

Ostatnio czekałam na przesyłkę od Otwartego, w końcu przyszła i… to nie ta książka 😉

Z racji tego, że mój egzemplarz recenzencki już od dwóch miesięcy dumnie stoi na półce (lub tak jak w tym momencie krąży po znajomych) dodatkowy egzemplarz „Nigdy nie gasną” mało mi się przyda. Za to na pewno przyda się komuś z Was.

Zasady są proste bo i konkurs niezaplanowany. Wystarczy wysłać na moją skrzynkę mailową wiadomość ze swoim adresem i wyrazić chęć otrzymania książki, wśród osób które to zrobią wylosuje jedną do której powędrują „Nigdy nie gasną”. Oczywiście wszelkie aktywności na blogu również są mile widziane ale tym razem nie będę wymagać od was niczego innego, nawet polubienia mojej strony na Facebooku.

Z racji tego, że to szybkie rozdanie termin na zgłoszenia długi nie będzie- macie czas do 1 grudnia. Dzięki temu przesyłka powinna dojść jako mikołajkowy prezent 😉

Adres pod który macie wysłać maila to:  mocnosubiektywna@onet.pl

Skomentuj

