Urodzinowe postanowienia

uro

Stało się. Kolejny rok na karku… Matko nigdy nie sądziłam, że moje życie będzie tak wyglądać w wieku 26 lat. Tak naprawdę pojęcia nie miałam jak będzie wyglądać ale i tak jestem zaskoczona. Tak więc happy birthday to me 😉

Z racji wczorajszego wpisu i nocnych negocjacji wzięłam się do roboty i poprawiłam na blogu to co zaniedbałam, w spisie recenzji pojawiły się te które jakoś temu procesowi umknęły. Dzisiaj przygotuje też zapowiedzi na cały tydzień które będą ukazywały się cyklicznie każdego dnia. Raz w tygodniu poświęcę parę godzin na przygotowanie takich zapowiedzi, oczywiście recenzje będą pojawiały się jak dotąd od razu po przeczytaniu książki. Wczoraj też zaczęłam konkretniejszą zabawę z portalem lubimyczytac.pl i dodałam recenzje które ukazały się tutaj, jeżeli macie tam konto to serdecznie zapraszam do siebie, nazwa taka sama jak bloga więc łatwo mnie poznać.

Tak więc dziękuję za waszą wytrwałość, biorę się za kawę, urodzinowego torta i wyszukiwanie zapowiedzi 😉

Skomentuj

