Koniec tego dobrego!

foto

Kochani!

Czuję się jakbym zaczynała jakiś list 😉 Skoro nie wiem jak zacząć to może bez wstępu zacznę od środka.

Koniec mojego urlopu. Po tygodniu błogiego nic nie robienia (czysto teoretycznie, praktycznie byłam bardziej zajęta niż na urlopie nie będąc), wróciłam do pracy i do normalnego życia. Z racji tego, że musiałam nadrobić swoją nieobecność dopiero jutro mam dzień wolny który, przynajmniej w części mogę poświęcić Wam. Dlatego obiecuję, że jutro z samego rana tuż po śniadaniu wezmę się w garść i przygotuję parę zapowiedzi, jakąś recenzję i coś bardziej osobistego pewnie też.

Tęskniłam!

2 thoughts on “Koniec tego dobrego!

Skomentuj

