Z życia wycięte, czyli Instagram powraca!

Mój ukochany telefonik w końcu powrócił w moje ręce. Mimo, że i tak chodzi mi po głowie wymiana go na lepszy model ciągle nie mogę się za to zabrać. Tak się cieszę, że do mnie wrócił i działa przynajmniej w miarę sprawnie, że ciężko mi się z nim rozstać w tym momencie 😉

Dzięki temu znowu możecie zaglądać na mój profil i podglądać gdzie teraz jestem i co czytam. W tym miesiącu działo się wiele, jednak nie dało się sfotografować wszystkiego, no chyba że chcecie oglądać jak leże w łóżku i obrzydliwie kaszle (w sumie to dalej kaszle ale już nie leże) 😉

Mój Instagram

(zresztą wystarczy, że klikniecie w zdjęcie)

kubik

Najważniejszym wydarzeniem miesiąca był jednodniowy wyjazd do Karpacza. Samotnia to najpiękniejsze miejsce jakie znam, w dodatku z moimi płucami górskie powietrze zdziałało cuda!!

in1

Było też oczywiście mocno książkowo- ale przecież o to w tym wszystkim chodzi.

in2

Czasami było mocno narcystycznie… Coż zrobić jestem tylko prostą kobietą, a nowa fryzura i nowy zegarek to rzecz warta uwiecznienia 😉 Btw fenomen selfie to coś niesamowitego… Wygląda się zupełnie inaczej, aż strach pomyśleć jak takie zdjęcia zmieniają (wyglądam prawie jakbym była szczupła!).

in3

Dałam też porwać się w wir książkowych promocji. Empik nie dał mi wyjścia wystawiając takie tytuły na frontowej półce, a Tesco zdziwiło mnie niezmiernie. Żałuję, że wpadli na pomysł takiej wyprzedaży na koniec miesiąca bo można w tych stosach znaleźć prawdziwe perełki w śmiesznie niskich cenach.

in4

Tak oto upłynęła znaczna część miesiąca- książki, krótki wypad w góry i choróbsko. Nic ciekawego ale i tak będę dobrze to wszystko wspominać.

Na koniec pochwale się nowym kotkiem. Zwie się Dżin i jest ulubieńcem mojego Szkodnika.

dzin

Skomentuj

