Bez telefonu jak bez ręki

Stało się. Po wielu upadkach i wypadkach moja kochana Nokia Lumia odeszła z tego świata. Przynajmniej jakaś jej część bo wyświetlacza nic nie uratuje… Dzielny Pan próbuje odratować co się da ale wydaje się, że niestety będę musiała rozglądać się za jakimś nowym telefonem. Przywiązałam się do tej marki więc pewnie zostanę przy Noki ale inne marki też kuszą – macie jakieś ulubione modele (tylko bez szaleństw)?

Aby uczcić pamięć mojego małego cacuszka wrzucę Wam parę zdjęć które razem zrobiliśmy. Instagram to skarb, a bez telefonu nawet tego nie mogę robić.

Jak mijał mi czas? Przede wszystkim mocno książkowo.

ksiazki

Ale nie samymi książkami człowiek żyje, stąd też czas na relaks mile widziany. Oczywiście czasami łączyłam i jedno i drugie, bo co daje większą przyjemność niż piękne otoczenie i dobra książka?

relax

Niestety nie zawsze było tak miło. Momentami największą przyjemność po jaką mogłam sięgnąć była maść znieczulająca albo tabletka zbijająca gorączkę.

choroba

Uwielbiam smakołyki, niestety ostatnio przez pracę nie mam czasu by gotować… Ale moje pierwsze w życiu american pie wyszło mi genialnie!

mniam

Parę firm miło mnie zaskoczyło. Zestaw słodkości wygranych w konkursie Prince Polo nawet u takich łasuchów jak ja i moje chłopaki starczył na długi czas, a kubki są po prostu nieziemskie! Dla tych co nie mieli jeszcze styczności z magazynem Fanbook; polecam Wam serdecznie! W końcu gazeta dla tych co kochają czytać pisana przez ludzi z taką samą pasją.

produkty

Ostatnio przyjemnie zaskoczyła mnie też strona Streetcom.pl. Każdy może się na niej zarejestrować i odpowiadać na pytania w ankietach, co chwilę rozpoczynają się nowe kampanie i jeżeli pasujemy do profilu to… dostajemy paczkę ambasadorską. Miałam przyjemność brać udział w dwóch takich kampaniach- super sprawa!

streetcom

Ehhh i jak ja mam przeżyć bez kolejnych fotek? Bez porządnego telefonu naprawdę jak bez ręki. Nie wiem co zrobię jeżeli nie odratują mojej Noki….

A i na koniec mam dobrą wiadomość dla wszystkich blogerów! Prawdopodobnie na Krakowskich Targach Książki organizowane będzie spotkanie blogerów. Ja jadę na pewno- a wy?

6 thoughts on “Bez telefonu jak bez ręki

  1. ~kobieta-nie-typowa pisze:

    Jakiś czas temu, zrezygnowałam z telefonu, bo denerwował mnie dzwonek telefonu odzywający się jak na złość w najbardziej nieodpowiednim momencie. Zdenerwował mnie również operator, próbując mnie przechytrzyć, co mu się udało w połowie, ale i tak nic nie zyskał. Nie wiem czy było to było mądre czy nie, zdania są podzielone. Gdybym jednak miała wybierać markę, kolejny raz wybrałabym Nokię. Od pierwszych telefonów po najnowsze Nokia bije na głowę inne marki, pod względem niezawodności. Trochę już miałam tych telefonów, rożnych marek, ale tylko z Nokii byłam zawsze zadowolona w stu procentach. Przeżyła nawet rzucanie o ścianę:) i kąpiel.

    Lubię to

  2. WhiteWolf pisze:

    Zgadzam się, w dzisiejszych czasach człowiek bez telefonu jest jak bez ręki. Sama korzystam z nokii, zarówno jako z telefonu jak i z mp4, takie 2 w jednym. Miałam kiedyś telefon LG ale nie dorównał nokii.

    Lubię to

Skomentuj

