„Takeshi. Cień śmierci” Kossakowskiej już dostępny!

takeshi

Kossakowską pokochałam gdy pierwszy raz do ręki wzięłam Siewcę Wiatru, nie mogłam uwierzyć, że ktoś tak idealnie (według moich wyobrażeń) opisał niebo i to co tam się dzieje. Później było jeszcze lepiej; głębsza znajomość z Freyem, Hija została zdyskredytowana, Ruda Sfora powaliła mnie na kolana. Mam wrażenie, że za co by się autorka nie wzięła i tak nie może jej nie wyjść.

Wyobraźcie sobie mój entuzjazm gdy dowiedziałam się, że jedna z moich ulubionych pisarek wzięła się za klimaty Japonii które uwielbiam i które są tak zaniedbywane przez pisarzy.

Książka jest już dostępna!!

Tutaj możecie przeczytać fragment:
Fragment „Takeshi. Cień śmierci”

Z opisu wydawnictwa:

Sztuka walki – najważniejsza ze sztuk?

Nie ma ucieczki przed przeznaczeniem. Mroczny cień śmierci wyłania się z każdą chwilą, niespodziewanie.

Samotna wędrówka gościńcem i krótki wypad do karczmy w sekundę może odwrócić porządek świata. I tylko jeden człowiek potrafi zachować spokój. Nawet w trakcie ostatecznej próby. Walki o życie ze wściekłą jak wulkan psychopatyczną Mariko.

Porywające, pełne intryg starcie klanów podkreślone szkarłatnym cięciem katany.

download

2 thoughts on “„Takeshi. Cień śmierci” Kossakowskiej już dostępny!

Skomentuj

