Szybka notka ;)

Mam wrażenie, że Was trochę zaniedbuje w tym tygodniu… Z racji tego postaram się to nadrobić już jutro 😉 Skończyłam dzisiaj 12 godzinną zmianę nocną, a mój kochany mały szkrab postanowił, że u niani nie zostanie. Dzięki temu mija właśnie moja 33 godzina bez snu (półgodzinnej drzemki nie liczę) więc ciężko mi złożyć logicznie zdanie.

Ale już jutro pojawi się recenzja „World War Z” i jeżeli uda mi się wyrobić w czasie przedpremierowa recenzja „Mrocznych Umysłów”. Może uda mi się też dla Was zorganizować jakiś nowy konkurs.

Skomentuj

