Podsumowanie miesiąca – Instagram

Ostatnio ciągle się coś dzieje i nie wiem gdzie mam ręce wsadzić… A jeszcze nie znalazłam pracy! Co będzie gdy jeszcze ktoś mi wytnie co najmniej 8 godzin dziennie? Nie wiem jak wszystko ze sobą pogodzę. Nawet tą notkę pisze już od godziny a powstało dopiero parę zdań. Jeżeli cenicie sobie czas wolny i prywatność przemyślcie sobie wszystko trzy razy zanim zajdziecie w ciąże 😉

Z racji tego że do coraz dłuższej liczby moich nałogów doszedł następny, który zjada więcej czasu niż picie kawy, mogę pokazać Wam mój miniony miesiąc w telegraficznym skrócie. Dzięki temu sama o sobie dowiedziałam się paru rzeczy; czytam dość dużo i praktycznie zawsze coś wtedy podjadam albo popijam, uwielbiam moje zwierzaki (i znajdy które nie chcą sobie pójść). Nie mówiąc już o tym, że popadam w narcyzm i robię sobie focie z ręki 😉 Ach i muszę zainwestować w lepszy telefon, bo moja Lumia 520 nie posiada lampy błyskowej.

Pamiętajcie o konkursach!

Możecie mnie znaleźć na Instagramie jako Mocnosubiektywna

2 thoughts on “Podsumowanie miesiąca – Instagram

Skomentuj

