Wyniki konkursu!

Miałam duży problem kogo wybrać, część z Was lubi tych samych bohaterów co ja, niektórzy pisali o zupełnie nieznanych mi książkach po które z chęcią sięgnę. U wszystkich jednak było widać pasje i ogromnie mnie to cieszy.

Niestety z braku czasu notka będzie krótka, chore dziecko w domu pochłania więcej czasu niż ktokolwiek by się spodziewał. Właśnie… dziecko. Zwycięzcą zostaje Pam M.  Mimo że mój synek jest znacznie młodszy i książeczkami się nie interesuje jeszcze (chyba że może je zjeść) marzę o tym by znalazł swoją ulubioną książkę jak najszybciej i nie mogę  się doczekać kiedy wieczorami będziemy czytać razem.

Jeszcze raz gratuluję! Sprawdź proszę pocztę, mail już na Ciebie czeka, a książka leży spakowana 😉

Wszystkich pozostałych zapraszam na bloga częściej, konkursy będą się jeszcze pojawiać.

4 thoughts on “Wyniki konkursu!

  1. ~Mam pisze:

    Tak, oczywiście gratuluję, blablabla. Zanim zostanę nazwany nieumiejącym przegrywać (nic nowego, zawsze to słyszę, gdy ukazuję pewne rzeczy po wynikach nawet tam, gdzie wygram) chciałbym zauważyć, że konkurs polegał na opisaniu NASZEJ ulubionej postaci. Nie postaci, którą lubi nasze dziecko, pies czy chomik. W związku z tym zgłaszam, że wyniki są nieadekwatne do założonego zadania i podsumowuję konkurs jako nieuczciwy. Ale do tego jestem w internecie przyzwyczajony – wielkie firmy nie takie wałki prowadziły; nic, nie będę ich z nazwy wymieniał – produkują m.in. wafelki, biżuterię.

    Lubię to

    • mocno subiektywna pisze:

      Nie jestem ani wielką firmą ani tym bardziej nie produkuje wafelków. Nazwa bloga mówi sama za siebie, oceniam wszystko subiektywnie, ponieważ wszystko przepuszczam przez swój własny „filtr”. Jeżeli nie zgadzasz się z wynikami konkursu przykro mi bardzo, nic jednak na to nie poradzę, to ja konkurs założyłam, ja poświęciłam swój prezent, nie miałam żadnych sponsorów i w końcu to ja wybieram zwycięzce. Autorka wygranej wypowiedzi nie twierdziła że Motorynka jest ulubionym bohaterem jej dziecka, wręcz przeciwnie jest JEJ ulubionym bohaterem ponieważ sprawia jej dziecku przyjemność. To różnica, więc może poza braniem udziału w wielu konkursach ktoś powinien poćwiczyć czytanie ze zrozumieniem 😉

      Umiejętność przegrywania jest prawdziwym zwycięstwem.

      Lubię to

      • ~Mam pisze:

        W takim razie jest to bardzo nieciekawe uzasadnienie. Tak czy siak powyższy wpis wskazuje na to, że jesteś dość zarozumiałą organizatorką, skoro uzurpujesz sobie prawo do nieprzestrzegania własnego „regulaminu”. Można było konkurs nazwać „napiszcie byle co, ja to i tak ocenie subiektywnie”.

        A jeśli łaskę robisz, bo musisz oddać za darmo, a nie miałaś sponsora, to może czas zaprzestać robienia konkursów?

        Lubię to

      • mocno subiektywna pisze:

        Ależ ja nic nie pisałam o łasce, uzasadniałam tylko że nie jestem wielką firmą tylko osobą prywatną i konkurs nie polegał na tym że grono osób głosowało tylko ocena była moja i subiektywna. Ocena tego co było ciekawe a co nie również była moja i subiektywna. Nie musisz się ze mną zgadzać. Regulamin był przestrzegany, jeszcze raz zaznaczę że ta decyzja nie musi podobać się każdemu, jednak ze wszystkich to właśnie wygrana wypowiedź została przeze mnie zapamiętana na dłużej.

        Lubię to

Skomentuj

